Dag 2 Uitwisseling Israël - Reisverslag uit Herzliyya, Israel van Annemarie Hoogland - WaarBenJij.nu Dag 2 Uitwisseling Israël - Reisverslag uit Herzliyya, Israel van Annemarie Hoogland - WaarBenJij.nu

Dag 2 Uitwisseling Israël

Door: Annemarie Hoogland

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

08 Februari 2014 | Israel, Herzliyya

Zaterdag 8 februari
De wekelijkse rustdag in Israël. Dit was dan ook de dag waarop we geen geplande excursies of iets dergelijks hadden. We konden gewoon samen met onze host de dag invullen. Maar eerst uitgeslapen. Voor iedereen zag deze dag er dus ook anders uit. Maar voor ons hield het in dat we afspraken met nog een paar mensen en naar het strand van Herzliya zijn gelopen. Onderweg zijn we gestopt om ijs te eten en uiteindelijk kwamen we pas rond zonsondergang aan op het strand. Heel romantisch, haha!
Het weer was prima, maar eerder koud dan warm, dit kwam door de sterke wind die er stond. We hebben daarna nog even wat rondgekeken in een groot winkelcentrum vlakbij het strand en later met zijn allen heerlijk gegeten in een Arabisch restaurant.
In de avond hadden we een meeting over het schrijven van een Travel Blog bij een van de Israëlische meisjes thuis. Op die manier kunnen we nu dus allemaal het thuisfront op de hoogte houden!

Al met al dus een tamelijk rustige dag, maar wel heel gezellig!